...

sábado, 31 de enero de 2009

1...2...1,2? 11!

Que resaca tan horrible... horrible!
Ayer celebramos el fin de cuatrimestre nada más salir del último examen, ahí mismo en la facultad, como no podía ser de otra manera. Y como tampoco podía ser de otra manera acabé rodando por la cuesta de hierba y bailando Barbie Girl y todas esas cosas que suelo hacer con unas copas de más.
Me duele la cabeza... no puedo moverme de aquí! Pero quiero hacerlo, pero no puedo, pero quiero... sé que si me quedo en casa me pondré a ver capítulos de Sex & The City y eso no me sentará bien.

Al final he aprobado la asignatura maldita esa y todos los profes me insultan con gesto cariñoso y bla, bla, bla...

I'm walking through streets that are dead. Walking, walking with you in my head. My feet are so tired, my brain is so wired... and the clouds are weeping.
Did I hear someone tell a lie? Did I hear someone's distant cry?
I spoke like a child, you distroyed me with a smile while I was sleeping.

I'm sick of love... but I'm on the thick of it.
This kind of love... I'm so sick of it.

I see, I see lovers in the meadow. I see, I see silohuettes in the window.
I watch them 'till they're gone and they leave me hanging on to the shadows.

I'm sick of love... I hear the clock tick.
This kind of love... I'm love sick.

Sometimes the silence can be like the thunder. Sometimes I wanna take to the road and plunder.
Could you ever be true? I think of you...and I wonder

I'm sick of love; I wish I'd never met you
I'm sick of love; I'm trying to forget you

Just don't know what to do, I'd give anything to be with you.


No hay comentarios: